sobota, 12 marca 2016

I know.

Wiem, wiem, że przez prawie rok nie dodawałam żadnego rozdziału, ale po prostu nie miałam chęci, dziewczyna co miała mi pomóc też nie tłumaczyła no i poza tym miałam też inne sprawy na głowie.
Ale tararar chęć mi wróciła i to na długo.

Teraz mam tylko dwa pytania.

Ktoś to jeszcze czyta i czeka na rozdział?

+

kontynuować tutaj na blogspocie czy przenieść ff na wattpada?

Jeśli możecie odpowiadajcie w komentarzach, bo aska deaktywowałam + ogolnie strona mi nie działa.

Cya.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie możesz tłumaczyć cały czas. To jest świetne 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejny ����

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem za przeniesieniem na wattpada :D jest to zdecydowanie bardziej wygodne i lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zaczniesz znowu tłumaczyć to myśle ze duzo osób zacznie czytać ;) a Wattpad to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez czekami i koniecznie tutaj zostaw. To opowiadanie jest meeega.

    OdpowiedzUsuń